onsdag 9. april 2014

De nydeligste opalinvasene fra gjenbruksmessen i Skien.





God morgen dere!!

Jeg lovte dere flere bilder av mine skatter fra gjenbruksmessen på Stevneplassen i
Skien forrige helg.Elsker disse opalinvasene fra 60 eller 70 tallet er ikke helt sikker.
Disse er hele og fine,og ble mine for en tier pr stk.Har testet og de kan brukes som
både blomstervaske og lysestake.I tillegg fikk jeg også med meg et heklet sengeteppe
til dobbelt sengen for en billig penge.Det hadde raknet noen steder,men det skal jeg fikse.

Har fått tak i en gammel sjarmerende skrivepult til Thord.Bare det slutter å regne her
i Grenland så skal jeg starte på make over.Har også et sofa bord prosjekt på gang.

Nyt dagen!

Klem

2 kommentarer:

  1. Så fine, et kupp! Gjør seg godt sammen med de andre hvite detaljene på det rustikke fatet.

    SvarSlett
  2. Ja er så fornøyd:)Elsker gode kupp:)

    Nyt dagen Elisabeth:)

    Klem -L-

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails