onsdag 17. desember 2014

Nye stoler fra TM Design





Hei høpp!

Nå sitter jeg stolt å blogger i mine nye stoler.I dag kom de hjem til meg,og
jeg beklager dårlig bildekvalitet,men her er det ganske mørkt for tiden.
Stolene er like fine som jeg hadde forventet.Deilig myk fløyel i fargen mørk
grå.På fredag er mannen min ferdig med sin siste eksamen,og har lang juleferie 
etter det.Da skal vi sitte i hver sin stol med snop skål og favoritt serier på tv.

Første gang jeg handler møbler på nett,og stolene ble levert på døren til meg.
Super god service og info på mail fra Veronica og TM Design.
Hurra jeg er så fornøyd.En super julegave er kommet i hus.

TM Design kan du besøke HER

God onsdag fra god stolen:)

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails