fredag 5. desember 2014

Nytt sony kamera og en oppdatering.








Hei høpp!

Da var helgen her igjen..Det går fort mot jul nå,og jeg er ikke i nærheten
av å være klar...Er du?
Leddgikten herjer kroppen her,og jeg hinker rundt på krykker.Sofaen har
vært min bestevenn de siste dagene,og der sitter jeg å hekler aper.Jammen 
godt jeg har et håndarbeid å fokusere på.Det er faktisk helt sant det hjelper 
å ha fokus på noe annet enn smerter.Kroppen er på nytt fylt med kortison
sprøyter så regner med at formen er bra i løpet av helgen,og jeg kan få unna litt
julestress:)

Nok sykdoms prat:) Av min snille mann fikk jeg nytt kamera til bursdagen.
Bildene fra soverommet har jeg tatt med det.

Hjemmelagde drømmefangere,varmeposer,julepynt og maleri finner 
du i min nettbutikk

God helg!!

Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails