lørdag 31. januar 2015

Helge modus...






Hei høpp!

Her i nr 18 er det en uvanlig stille lørdag,og jeg liker det.Barna er hos besta i Bø,og mannen
har arbeidshelg.Tror dette er andre gangen siden barna ble født at jeg er helt alene.Er så
mye en skal få gjort,men går liksom helt rundt meg selv her.

Får mange spørsmål anngående chesterfield sofaen min,og tenkte å nevne det igjen.
Den ene treseteren er fra finn.no og den andre er kjøpt på en brukt butikk.De er ikke 
helt like nede ved beina,men så og si like i fargen.Fikk tilslutt tak i ønsket brun farge.
Lenestolene er fra TM-Design.


Nye bilder til barnerommet er lagt ut i min epla butikk HER
Har malt et nytt stort huspåstylter maleri lerret 30*80 som legges
ut i løpet av dagen.

God Lørdag!!

Klem

2 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en sårt tiltrengt lun helg for deg. Håper du klarte å slappe helt av :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei høpp!

      Har stor kost meg,og tatt det helt med ro:)

      Ha en fin ny uke..

      Klem -L-

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails