onsdag 8. april 2015

Blomster samlet på ett brett..





God morgen dere!!

Da er påsken over,og hverdagen har innhentet oss.Hadde store planer om 
å blogge denne påsken,men tiden bare fløy avgårde.Litt påske blomster får
du derfor servert fra meg etter påske i år:)

Her har jeg samlet påskeliljer og tullipaner på et brett,og pyntet med egg fra Nille.

Vi har hatt en hjemme påske i år.Barna har vært hos bestefar i Seljord noen dager,og
på hyttetur med besta.Godt å bare være hjemme også,og slappe av.Har fått gjort masse
hagearbeid som jeg skal få blogget om etterhvert.

Stille fra meg på instagram for tiden da min telefon har tatt kvelden.Ny
iphone 6 kommer på fredag så da instagrammes vi da!!

God onsdag!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails