fredag 29. mai 2015

Tiden er inne for å gjøre det koselig i hagen.





Hei høpp!

Satt å rydda litt i bildene mine på dataen,og fant ut at jeg hadde glemt dette
blogginnlegget.I april gjorde vi litt forandringer i hagen.Kjøpte nye fine
veranda kurver på plantasjen.Perleblomster og påskeliljer er nå byttet ut
med sommerblomster.Mannen min lagde en fin bålplass.La stein på plenen
og bygde opp vegger av stein til bålpannen.
Bålpannen er fra Chlas Olson.Fikk en koselig ny bålplass for
under 300 kr.
Pallekarmene er urtebedd og her spirer det veldig for tiden.Plantet også en rips og
bringebærbusk.

Ønsker deg en fin helg!!

Klem

1 kommentar:

  1. Du sier noe der, jeg har ikke fått sett på hagen vår en gang jeg *ler*

    Håper alt er godt, fine Linda!
    klek

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails