torsdag 24. september 2015

Jeg har testet Vanish Gold på blåbær flekk.






Som Buzzador er jeg så heldig å få teste forskjellige produkter gratis.
Denne gangen var det  Vanish Gold som skulle testes.Du trenger ikke
ha blogg for å være Buzzador,og om du har lyst til å buzze kan du bli
det HER

Sønnen min var på blåbærtur med klassen sin,og skjorten ble glemt igjen på
skolen et par dager.Tenkte at denne flekken kommer jeg aldri til å få bort.
La skjorten i bløt med en skje vanish gold i ca 30 minutter.Vasket den
så  i maskinen på 40 grader.Flekken forsvant og skjorten har aldri vært så hvit.
Vanish Gold er et must å ha i hus for småbarnsforeldre.

Vanish Gold får det høyeste terningkastet fra meg!!

Sjekk ut  flekkguiden HER

God torsdag!!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails