søndag 4. oktober 2015

Gjenbruks møbler blandet med nytt




Hei høpp!

Ingen hemmelighet at jeg liker å blande nytt å gammelt.Det gir sjarm i bøtter og 
spann,det er min mening.Industri lampene over spisestuen fant mannen min på
søppeldynga.Flaskene på bordet har jeg lagd av gamle tyske ølflasker.Stolen er
også et brukt funn,en gammel klassiker fra 50 tallet.Utrolig god å sitte i,og ble ganske
så lekker med saueskinnet.Jeg stor koser meg på bruktbutikker,og prøver å finne ting
jeg kan bruke som ikke er ment for dette formålet.Liker å ha ting som ikke alle andre har.
Så uansett trend bilde jeg fortsetter med å blande nytt å gammelt.

Denne uken tar vi høstferie for første gang.Thord har begynt på skolen,og da får lillesøster
også fri fra barnehagen.Gleder meg til litt familietid i nabolandet Sverige.Vi skal sove lenge,
spise god mat,og kose oss sammen.

Ha en fin ny uke!!

Klem

1 kommentar:

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails