torsdag 26. november 2015

Nydelig Pai oppskrift






Dette ble et rart innlegg da jeg har blogget fra min iphone.I dag lagde jeg
så god middag at den må noteres ned her til neste gang.Kanskje du også vil prøve oppskriften.

Kjøpte Maizena pai deig på butikken.Smurte en paiform og plasserte deigen i formen.Bruk en gaffel
og lag små hull i deigen.Kokte en brokkoli å la over paideigen.Du kan bruke det du vil.Jeg brukte

1 pk skinke
1/2 Broccoli
Litt fersk spinat
Noen spanske kjøttboller jeg hadde liggende.
ost
Salt og pepper

Legg alt dette på paideigen.

rør sammen

3 egg
2 dl melk
1 ss rømme

Tøm dette over de andre ingrediensene

Stek i ovnen 200 grader i ca 35 minutt.

Jeg serverte pai med fersk spinat (ha over litt god olje)
fetaost
brødskiver med smør

Lykke til om du vil prøve!!

Klem Linda



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails